sobota, 17 października 2015

KURZ, POT I ŁZY Bear Grylls 70/2015

"W życiu trzeba umieć samemu rozpalić w sobie żar."

Autor na podstawie doświadczeń z dzieciństwa, służby w siłach specjalnych, zdobycia Mount Everestu, pokazuje jak silnie kształtował się jego charakter. Czyta się bardzo szybko i przyjemnie, całość sprawia wrażenie starannie przygotowanej prelekcji na temat granic wytrzymałości fizycznej i psychicznej człowieka, gdzie liczy się brawura, determinacja, entuzjazm i miłość, a także motywacja, wytrwałość, ciężka praca i opanowanie. To nieustanne pragnienie silnych wrażeń, sprawdzenia się i triumfu powoduje, że człowiek walczy z własnymi ograniczeniami. A nasze doświadczenia, potknięcia i błędy są najlepszymi nauczycielami. Życie jest na tyle ekscytujące, na ile mu pozwolimy, a jedyne ograniczenia to te, które sami sobie narzucamy.

4.5/6 - warto przeczytać
autobiografia

7 komentarzy:

  1. Zupełnie nie moja bajka :) Z pewnością mój mąż by się skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bear jest bardzo intrygującą postacią. Bardzo lubiłam jego program!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jego entuzjazm i zaangażowanie w programie przyciąga wielu widzów, mnie też. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jego program, ma świwtne poczucie humoru i przyjemną energię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ładuje pozytywnie, człowiek od razu ma chęć do działania. :)

      Usuń
  5. trafił w niszowy temat, chociaż ja nie wiem, czy zdecydowałabym się na taki styl życia i dietę ;-)

    OdpowiedzUsuń