wtorek, 10 sierpnia 2021

ŚWIERSZCZYK KRZYŻÓWKI I ŁAMIGŁÓWKI 3/2021

"Myli się, kto sądzi, że nie błądzi!"

Giętki i sprawny umysł przydaje się na każdym etapie życia, a jego trening warto zaczynać od najwcześniejszych lat. Wiadomo, że to właśnie dzieci chłoną jak gąbki wiedzę z otaczającego świata, ich ciekawość jest płomienna, entuzjastyczna i żarliwa. To wspaniale, ponieważ im więcej pytań zadają, tym bardziej rozumieją zasady funkcjonowania otoczenia, mają większy zasób słownictwa, lepiej rozwiniętą wyobraźnię, szybciej kojarzą i koncentrują się. Opłaca się rozgrzewać mózgi, potęgować szybkość i przyjemność myślenia dzięki łamigłówkom, rebusom, labiryntom i krzyżówkom. 

Kwartalnik spełnia oczekiwania młodych odbiorców, satysfakcja ze składania haseł ogromna. Na pięćdziesięciu stronach zawarto mnóstwo wspaniałych gatunkowych i tematycznych krzyżówek. Rebusowe, językowe, obrazkowe. Dotyczą sportu, zdrowia, portretów, muzyki, owoców, wody, skarbów, gór, pociągów, ssaków morskich, podróży, pustyni, savoir-vivre. Wiele zabawy i mnóstwo śmiechu, łamigłówkowych i rebusowych misji, wykreślanek i chwytania różnic, labiryntów i łączenia par. Nie brakuje gry planszowej z rafą koralową. Na końcu znajdują się rozwiązania do wszystkich stron. Nadmienię, że kwartalnik rozpracowywałam z rodzicem, aby dzięki przyjemnej zabawie zatrzymać uciekającą pamięć starszej osoby. Zatem to nie tylko pismo dla dzieci, choć do nich głównie kierowane, ale mocno przydaje się i starszemu pokoleniu. Zachęcam też do poznania najnowszego "Świerszczyka" i "Świerszczyka Reportera".

5/6 - zachęć dziecko do rozruszania szarych komórek
pismo dla dzieci, rozrywka, wiek 6+, 50 stron, premiera 08.06.2021
Za możliwość przeczytania kwartalnika dziękuję Wydawnictwu Nowa Era.

22 komentarze:

  1. Krzyżówki i łamigłówki zawsze się sprawdzają w wolny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzyżówki, łamigłówki niesamowicie pobudzają umysł. Ten magazyn jest naprawdę niezastąpiony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chętnie rozwiązuję krzyżówki - jestem fanką od czasu studiów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję zapoznać się z kilkoma numerami tego magazynu i jestem zadowolona z lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym magazynem na pewno nie można się nudzić, jest co robić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Kwiatkowska10 sierpnia 2021 19:40

    Numery tego wydania są idealne dla dzieci i dorosłych na wolne dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero niedawno sięgnęłam po te magazyny i miło spędziłam z nimi czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy ten numer. Moi chłopcy jeszcze niem potrafią pisać ani czytać jednak będzie na przyszłość. Sama uwielbiam krzyżówki. 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię krzyżówki, ale jeszcze chętniej zawsze zagłębiam się w wykreślanki.

      Usuń
  9. Jako dziecko bardzo lubiłam krzyżówki i różnego rodzaju łamigłówki. W sumie do dziś lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Świerszczyk to moje pismo z dzieciństwa. Nie wiedziałam, że jeszcze istnieje. Krzyżówki dla dzieci to bardzo dobre ćwiczenie intelektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja miło wspominam świerszczyk z dzieciństwa :) Fajnie, że czasopismo jeszcze istnieje

      Usuń
  11. Moje dzieciaki uwielbiaja lamigkowki i coraz czesciej siegajq po krzyzowki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło można w tej sposób poszerzyć swoją wiedzę i wytężyć umysł.

      Usuń
  12. Muszę przyznać, że te magazyny są super i cieszę się że na nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. sama bardzo chętnie sięgałam po taką rozrywkę jak byłam młodsza, także na pewno się skusimy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadania są świetne dla dzieci, ale dorośli też się w nich odnajdą.

      Usuń
  14. Jak byłam dzieckiem, to uwielbiałam wszelkiego rodzaju łamigłówki. Rozwiązywanie krzyżówek, wykreślanek, czy sudoku było u mnie na porządku dziennym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jestem pewna że takie łamigłówki umiliły by czas mojemu choremu dziecku w domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna pozycja dla mojego starszego syna :) chętnie bym go w to zaopatrzyla. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  17. Będziesz się śmiać pewnie, ale jeśli chodzi o bajkowe krzyżówki to mój mąż jest ich głównym odbiorcą w naszym domu. On je wręcz uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak byłam mała to miałam podobne krzyżówki i łamigłówki, tylko nie pamiętam nazwy tych książeczek.

    OdpowiedzUsuń